dagen innan den stora dagen

jaaaa :) imorgon fyller jag år, 20 år!! tänk vad tiden går fort egentligen. låg och tänkte på det imorse när jag låg och drog mig lite extra, imorgon fyller jag år. då får jag veta vad som finns i garderoben där björn gömt sin present. jag kan inte tjuvtitta heller, han har satt upp en lapp och en tejpbit över så om jag skulle få för mig att titta så är jag busted. har bestäm mig för att jag inte ska tjuvtitta. blir inge roligt imorgon då.

idag är det den där sovmorgon lördagen. gick upp vi kvart över nio och hämtade tiningen, gick sedan och la mig och lusläste första delen. gick sedan upp för att göra iordning frukosten. vart en ensam frukost idag för björn sover som en stock där inne. åt gröt och två knäckis smörgåsar och nu sitter jag och löser melodikrysset. går ganska bra. får se om tjugo minuter hur det gått.

förkylningen har inte blivit så mycket bättre, siter och hostar och snörvlar, ska ringa mia och få lite hostmedicin tror jag. mucoangin som björn köpte till mig häromdagen bedövar ju bara gomen, tungan och halsen. okej kanse inte gör lika ont i halsen men jag hostar precis lika mycket.

efter melodikrysset ska jag gå och väcka björn så att han får äta frukost så vi kan gå ner på stan sen.


IMORGON FYLLR JAG 20 ÅR!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0