onsdag morgon

hur i hela friden ska jag kunna bli av med förkylningen jag har?! måste hinna bli av med den tills på lördag då det är tjugo års partaj för hela slanten. morfinet jag huttar gör skillnad, men undra om den inte ska göra lite mer skillnad?! det är det som är frågan, kanske ska ta de 3-5 gånger om dagen som det står istället för bara på kvällen. undra hur man blir i knoppen om man tar det så ofta. får väl testa mig fram :)

idag kommer lars winnerbäcks nya singel ut. har redan låten på datorn men sjävklart kommer jag kila ner till rocks och köpa singeln, ett måste köp idag och även ett måste i skivsamlingen.

igår vid den här tiden hade jag så tråkigt så att jag gick och la mig igen, somnade och vaknade inte för'n vid tolv tiden. har redan börjat fått tråkigt nu, undra om man ska gå och lägga sig och sova bort nån timme eller två eller ska jag ta tag i all tvätt som hänger i lägenheten och använda mitt nya strykjärn och stryka björn två skjortor jag tvättade häromdagen?! skulle ju vara snällt för han hade tänkt att ha den imorse men den va så skrynklig så det såg inte alls fint ut. lovade honom att stryka den tills imorgon så han kunde få ha den då. idag ska jag hålla mitt löfte och stryka hans skjorta.

glömde läsa tidningen imorse när jag åt frukost, undra om tidningen fortfarande ligger kvar på dörrmattan eller om vi inte ens fått någon tidning idag, ska genast kolla upp det där sen ska jag lägga mig under mitt vinter-mys-fluff täcke och läsa tidningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0