tisdag

har precis pussat björn hej då innan han skulle gå till skolan. hans andra skoldag idag och han lyser av glädje. han trivs jätte bra och tycker att allt är klockers!! :) så glad för hans skull.

jag har vart lite små förkyld i över en vecka nu, men igår slog det till ännu värre. hostar så jag nästan inte kan andas. mamma kom förbi med morfin igår till halsen. blev bättre men nu på morgonen så är det lika illa igen., ska nog ta mig en hutt morfin igen. morfinet hjälper bättre än mollipecten, men mollipecten smakar så himla mycket bättre än morfinet.

image126



idag ska jag inte hitta på så mycket, plocka iordning tvätten, stryka lite skjortor med nya strykjärnet och kanske ta en sväng med älskade racer cykel.

var ute och övningskörde med longboarden igår. hujedamej vad det går, skit roligt och hur läskigt som helst. men fy sjutton, nu ska jag ge mig farao på att jag ska kunna åka longboard om några veckor. skulle vilja kunna åka sådär himelens bra och schwissa ner för branta backar mitt i stan.

möblerade om i data / musik / mys rummet igår kväll, bytte helt plats på alla gitarrer och förstärkare och sånt så vid fönstret har det blivit världens mysis hörna. ska inhandla lite fler kuddar och hämta bauta kuddarna hemma hos mamma och pappa någon dag sen är mysishörnan fulländad. rummet blev typ hundra gånger större efter möbleringen, känns jätte bra och det är hur fint som helst nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0