torsdag

hade kalas i förtid igår kväll :) björns föräldrar, brorsa och farmor var här och firade min bemärkelsedag. vi fikade och åt tårta och självklart fick jag öppna presenter :) jag fick ett svart-silvrigt strykjärn, två fin fina påslakan med örngott till och sen fick jag det kortet på björn som jag gått och längtat efter i över ett år. hans mamma har samma kort hemma på väggen och varje gång säger jag att jag vill ha det i bokhyllan hemma och nu har jag det i bokhyllan hemma.

ikväll ska jag göra tacopaj till min älskling. fin middag en torsdag. det är vi verkligen värda båda två, sen ska vi nog kila ner på stan och kolla på rix fm festivalen och säkerligen träffa lite folk man känner :) martin stenmarck kommer ju dit så då är det verkligen värt att gå ner då.

ska hinna sova en timma innan björn kommer hem, så jag både är pigg ikväll och förhoppningsvis är lite piggare imorgon bitti när jag ska upp igen.


image121

Kommentarer
Postat av: linda

kanske vi ses i vimelet! : )

2007-08-16 @ 18:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0