onsdag

jaa okej, jag ligger lite efter i mitt skrivande i bloggen. men ibland hinner man inte med och ibland har man ingen som heslt lust. men nu ska här skrivas :) allt på grund av din begäran :)

första helgen på tre veckor jag var ledig, fredagen var så där härligt extrem lugn, kommer inte ens vad jag gjorde men jag låg nog i soffan och sega! jaa just ja, det var då björn va sjuk och jag handlade, lagade mat och pyssla om den döds sjuke hela kvällen.
lördagen blev de utgång, men först besök hos farmor och farfar. allt för länge sen jag träffade dom. när jag får körkort ska jag åka dit lite oftare, winnerbäck ska skråla i högtalarna när jag åker där i de allra djupaste skogarna efter hjälmarsund.
utgången! riktigt roligt faktiskt :) kände inte alls för att gå ut på fredagen men ack så kul vi hade till slut i alla fall. men det jag inte kan förstå, när man precis fyllt arton gick man iprincip ut varje helg, men nu räcker det om ja går ut högst en gång i månaden. annars blir det för mycket. lagom är bäst och en gång i månaden är lagom ;)

nedräkningen har gått in på slutspurten, det är inte så långt kvar nu tills jag försvinner. ska bli helt underbart och försvinna faktiskt. på måndag är det bara tre veckor kvar eller är det bara två veckor då? måste genast kolla upp de där...... fy fabian, det är ju bara två veckor kvar på måndag, hoppsan så kul :)

var på bokrean igår, köpte böcker för sjuhundra kronor, SJUHUNDRA!!! herre gud trodde inte att det skulle bli så mycket men det vart de o jag fick alla de böckerna jag ville ha. engelsk-svensk lexikon, väg atlas i sverige och en i europa, tre gigantiska kokböcker och en lite mindre, en dassbok (till den nya lägenheten) och sen en vanlig läs-bok (som pappa sa) ska ha med den till kap verde är det tänkt. men jag vill nästan ner på rean idag också o kolla om jag missat nåt. svensk ordbok har jag inte, det måste jag införskaffa mig faktiskt.

O.C ikväll :) glöm inte det!!!!



/ jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0