tisdag

lunch: stekt lax, potatis och remouladsås
efterrätt: persikohalvor i sockerlag

jag är nog ganska duktig på att laga mat i alla fall. bara man har lite tid och lust så kan man göra det mesta. brände dock laxen lite idag, men det gick att skära bort så det gick så bra så.

imorgon är det alla hjärtans dag! ska man hitta lite rött papper och göra några hjärtan kanske? det gjorde man alltid i skolan så varför ska man inte kunna göra det nu? jag tycker om att pyssla. älskar det faktiskt! ska nog ta och cykla til tuna park och inhandla lite pyssel som jag kan pyssla med ikväll. köpa någon alla hjärtans dag pressent till mamma och pappa. köpa alla hjärtans dag kort ska jag nog också göra.

skriver lite imorgon igen, på självaste alla hjärtans dag!

love, josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0