the big news

igår åkte alla mina naglar. borta är dom, vet inte vad jag ska göra så att de stannar längre. jag kan erkänna att jag är världens nagelbitare. inget man ska vara stolt över direkt. men nu ska jag faktiskt försöka att låta dom växa och gro så att de blir så där fina som jag hade dom på studenten. då var dom hur fina som helst men sen när jag åkte till usa, planet till hawaii rykte dom. dom stannade nog kvar i san francisco eller nåt för med till hawaii var dom inte.

köpte mig ett par nya skor igår, halva rea priset. wohoo!!! då slår josefin till. men jag lyder pappa, ska inte använda dom förän det blir torrt och lite vår ute. med andra ord snart, för vintern kommer nog inte. blåst storm och snöat lite nu sista veckan men nu kommer säkert våren komma. det hoppas i alla fall jag på så jag får börja använda mina nya skor!

the new one


ja den stora nyheten, som egentligen de flesta vet om är att jag ska flytta hemifrån! den första april flyttar jag och björn till en trea på 72 kvm mitt på stan. smedjegatan är då min nya adress. balkong mot drottninggatan och ett enormt stort vardagsrum. tar väl ungefär två minuter att gå till tågstatonen. ska bli hur kul som helst :) drygt två och en halv månad kvar nu och vi har redan planerat hur nästan hela lägenheten ska se ut. längtar så oerhört mycket till april.

Kommentarer
Postat av: Mikaela "grannjäntan" Ribbing

GUD VAD ROLIGT JOSEFIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! då kommer jag och hälsar på :) :) kula tt ni hittade en så centralt!!!

2007-01-16 @ 16:36:39
Postat av: Tessis

Jag vill också ha såna skor :)

2007-01-16 @ 18:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0