lördag

sitter på ballkongen och bloggar idag. kom precis hem fårn slagsta, eller som mickan säger :) slagge!!! födelsedagsfirande upphöjt i tre :) freddan, david och pappsen. släkten kom självklart till storstaden på besök :)

ikväll ska jag ut och äta på papas tapas eller om det heter tapas papas :p ska dit med mia och catrine :) äta gott ch prata en massa skvaller. länge sen jag var där nu, himelens god man synd bara att man inte går dit så ofta.

blåser faktiskt lite snålt (som gammlingarna skulle sagt) lite kyligt till och med. kanske ska byta sida och sätta mig på loftet i solen istället. men det negativa med et att jag inte hör musiken  vardagsrummet lika bra. hmm, hur sk ajag göra nu då?! svårt dilemma jag har.. hämtade mys pys  flece istället, kanse ine ser så sommrigt ut men va sjutton.

imorgon ska jag ner på san en snabbis och köpa en pressent till pappa som egentligen fyller år imorgon och det är då familjen ska fira honom, ska nog köpa dt jag titat ut sen ska jag hem till slagge :) och äta tunnis pannkakor :) woohoo, längtat efter papps tunnisar, dom är så himla goda! :)

det kommer winnebäck ur högtalarna :) :) :)

" och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt
och du berätta' att du saknar mig i natt, det gör jag med
det är så tyst nerifrån gatan som det aldrig annars är
det är som om natten här har sett allting och stilla sjunger med
"



♥ josefin, "det går en vind över vindens ängar, det fladdrar till i en tyllgardin"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0