måndag

det var trevligt i helgen. men tyvärr var det lite mindre roligt igår morse när jag vaknade. den extrema bakis dagen kunde jag få hoppat över. det är då man tänker på varför i hela friden man drack så mycket och man säger samma sak varje gång "aldriiiiig mer" men sen sitter man där i alla fall några veckor/månader senare.

men nu blir det faktiskt lite lugnt med det ett tag, folk börjar på sina sommarjobb och snart börjar också mitt sommarjobb som jag verkligen längtar efter.

värmen!!!! jag känner mig som en pensionär. värmen tar kål på mig!!! blir helt trött och slut av den. man kan inte sova på nätterna på grund av värmen och man kan inte va uta utan att antingen svettas ihjäl eller bränna sig. meeen man ska väl inte klaga egentligen?!

ska snart börja planera höstens resa också. en är i alla fall planerad men inte bokad sen så har jag en dröm att resa till ......... och dit ska jag försöka att komma i höst :) men sen vill jag ju åka till ...... också, men det får vänta till david har slutat skolan, för då ska han och jag åka dit. det planrade vi redan förra året. ohh vad jag tycker om att resa. se andras kulturer, se hur folk har det någon annanstans än i sverige, se något annat överhuvudtaget, något annat än sverige.




image84

image85

image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0