tisdag

redan tisdag, hoppsan vad tiden går fort. kvällen igår gick bra, var förvånad att det inte hände någonting. det brukar ju alltid göra när jag jobbar kväll så jag tyckte ju att det var så konstigt lugnt på något sätt. men sen kom smällen, jaa och då menar jag verkligen smäll. var inne hos en vårdtagare, hade låst min cykel som vanligt utanför och sen hör jag bara världens smäll. jag trodde direkt att det måste vart någon snorunge som kastat en boll på ytterdörren så jag stack ut huvudet och skulle skrika på dom, men det fanns ju inte snorungar utanför utan solen sken och det var inte en enda människa utanför. då sa gubben innefrån att det kunde varit sopnedkastet för det brukade tydligen låta när någon slänger sopor menade han då. sen när jag var klar hos vårdtagaren så kom jag ut som vanligt till min cykel, men cykeln var inte som den brukade vara utan då var det mitt fram däck som hade sprängts sönder så det var ju totalt kaputt. så det var bara till och vandra vidare runt torshälla utan cykel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0