varför inte?! :)

pratar du fortfarande med den du kysste senast?
- jaa, skickade precis ett sött sms till den personen

har du sett din bästa vän gråta?
- ja

vad åt du senast?
- en blodgrape

är du polare med grannarna?
- grannarna i slagsta är jag riktigt bundis med, de nya grannarna här på smedjegatan hejar man lite snällt på men kalle här i lägenheten bredvid är jag nästan lika bundis med som grannarna i slagsta. kalle är två år och hur söt som helst :)

vilka språk talar din mamma?
- svenska och lite engelska

vilka länder har du bott i?
- sverige

när åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
- i lördags när vi åkte till katrineholm och fira kusin vitaminen på studenten

suger det här?
- väntar ju i alla fall bara på att tiden ska gå så jag kan byta tvätten i tvättstugan, så varför inte?!

har du varit på stranden?
- jaaaaaa..

minns du din/dina musiklärares namn?
- jaa klart jag gör
ulla :) den bästa
snövit?! heeeel konstig
johan :) årbys musiklärare
sen han gubben vi hade på rinman kommer jag inte
ihåg vad han hette, trro det var gunnar men är inte säker

hur bra är sin syn?
- nästan perfekt

har du varit på party?
- oojaa

skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- om det är något slags galler emellan mig och hajjarna så skulle jag lätt kunna göra det :)

har du vart utomlands?
- jaa och jag skulle vilja åka tillbaka dit igen, snaaaart

var är dina syskon just nu?
- en skulle iväg med klassen och bada och den andra är nog på väg ill jobbet nu

vad var den senaste drömmen som du minns?
- kommer inte ihåg ...

vilken tid gick du upp imorse?
- vid åtta tiden när björn åkte till jobbet

vad ska du göra i helgen?
- gratta pappa som fyller år och träffa släkten

vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
- "tjo. och tack för allt hur är det med dig nu?"

har du färglinser?
- nej men fundrar på att skaffa

vad gjorde du klockan två inatt?
- sov som en stock

vad är det första du gör på morgonen?
- tar mitt p-piller

vad ska du göra efter det här?
- springa ner till tvättstugan och byta tvätt

Kommentarer
Postat av: linda

gör samma sak det första på morgonen, det pillret är ju ack så viktigt! =P

2007-06-12 @ 09:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0