äntligen!!

till slut kom jag hem, trodde inte det när jag verkligen låg ner över cykeln och försökte ta mig framåt i stormen. men jag kom hem och jag gjorde bara ett plutte litet stopp hos mormor, men sen var de raka spåret hem. nu sitter jag här och pustar ut, ska springa ner till tvättstugan och kolla om det finns någon tvätt tid ikväll, sen är det bara att börja och städa. den berömda städ torsdagen idag ju.

jag blir inte förvånad om björken blåser ner här utanför sån storm är det faktiskt.

jobbat idag också, det va faktiskt kul idag med :) gjorde första delen av de tre delarna till att få min insulindelegering. imorgon ska jag visa distriktssköterksan ännu en gång att jag kan ge insulinet. sen om jag klarar det imorgon med och nästa torsdag så får jag min insulindelegering :) wohoo..

én dag kvar sen åker jag till stockholm med björn :) vi ska äta jordgubbar på hötorget, vi ska gå till slottet och kolla på vaktavlösningen, vi ska åka båt ut till fjäderholmarna och äta hemmagjord glass och storsa runt på ön, vi ska äta god mat på en mysig resuarang och vi ska antingen gå till skansen eller gröna lund på kvällen.

tänk att jag och björn har varit ihop i ett år på lördag. kan man inte tro, när vi hade varit ihop si så där nio månader så tyckte jag att det var en evighet, men en evighet på ett bra sätt men nu då, ett år! kul men ändå läskigt att tiden kan gå så fort som den verkligen gör. det ser man ju bara om man är ledig en dag, dagen schwissar ju bara iväg och man hinner inte ens hälften av det man skulle hinna med.

Kommentarer
Postat av: linda (igen)

duktigt det där med insulinet! modigt av dig :P

2007-05-24 @ 18:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0