duktig?

jaa tydligen är jag det. DSK sköterskan tyckte inte att jag behövde visa henne en gång till att jag kan det där med insulin. hon tyckte det räckte med igår och idag. vi ska gå igenom provet kl ett sen är jag klar :) då är min insulindelegering klar. blir mycket lättare om jag har det ill sommarn när jag ska jobbakväll, då behöver jag inte byta med någon annan grupp utan då fr jag ha mina egna pensionärer som jag alltid går till, även de som har insulin.

va ju meingen att jag skulle tvätta igår, men sån otur som jag har så fanns det ju självklart ingen tvätt tid och jag får istället tvätta på en fredag kväll, wooho NOT!! jaa men det måste ju göras så, inget mer med det.

vattnade mina blommor i ballkonglådorna igår och upptäckte att en liten blå sötis blomma hade slagit ut. tänk så bra, då sköter jag ju om mina blommor. trodde faktiskt inte att de skulle växa. värre är det med blommorna i krukorna :( men mormor sa faktiskt att daliorna är svåra att sköta så alla kan ha död på där blommorna, inte bara jag.

får inte glömma att köpa en konfirmationspresent till cillan i stockholm imorgon. sen är det kyrkan som gäller på söndag. ska bli kul och se hur de gör, kommer knappt ihåg hur vi gjorde på min konfirmation.

nee ska kila ner i tvättis stugan nu innan nån tar min tid. byta lakan kanske man ska göra samtidigt?! jaa jag gör det, då har jag det gjort sen.


chiing chong flaggstång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0