ett bra blogginlägg?!

vad ska ett sådant inlägg innehålla?
- spänning?
- skvaller?
- dagens outfit?
- tråkigheter?
- dagens värsta?
- hur dagen har varit?
- vad man ska göra efter man skrivit inlägget?

jaa så här kan man hålla på i all evighet, det finns nog inte rätt och fel på hur ett blogg inlägg ska se ut. gjorde ett test förut idag hur jag som bloggare var. jag gjorde testet och jag var en sån som skrev om:

"din blogg är din offentliga dagbok. du skriver om tentor, mensvärk, godissug, barnuppfostran, tandläkarbesök, ångest, spindelfobi och relationsproblem. du skiter fullständigt i huruvida dina inlägg innehåller korrekt grammatik, kommatering och tangentbordsmissar. din blogg är ändå bara till för vardaglig ventilering och att ingen läser den bekommer dig inte det allra minsta."


är det sant då? att om ingen läser den så "bekommer" det inte mig alls. joo det gör de faktiskt, jag vill att folk ska läsa min blogg, gärna tycka till lite också :) eftersom att jag älskar att läsa andras bloggar så ska våäl jag kunna ge nåt tillbaka. kan också vara kul för mig att gå tillbaka några månader och kolla vad jag skrev och gjorde just den dagen.

ska kila iväg och ta på mig dagens outfit, ska nämligen på födeslsedags kalas ikväll. kommer jag bli en sån som sedan tar kort på mig och kläderna bara för att visa vad jag har på mig? en såkallad "dagens outfit kort" jaa kanske någon gång, men eftersom inte ens jag vet vad jag själv ska ha på mig ikväll så blir det nog inget kort idag. kanske en annan gång, kanske inte.

/ josefin

Kommentarer
Postat av: lindalindalinda

du & jag e iaf bra på att kommentera ;P klart vi vill se din "dagens outfit" vikariatet är i ettan. jo vaktmästarjobbet är rätt slitigt, men kul att träffa alla er hemsamariter hela tiden =) ja vi måste få ihop en härlig sammanhållning här ju ! pusskram

2007-05-31 @ 13:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0