femtonde maj

oh vad jag saknar henne! hon kan ju inte bara flytta till tyskland så där. det tycker jag inte alls om. vill att hon ska komma hem till sverige och flytta in i samma hus som jag drömde härom natten. tänk om drömmar kunde slå in i alla fall någon gång då och då. för då skulle jag vilja att den här drömmen slår in. kännt henne alldeles för länge för att jag inte ska kunna sakna henne bara för att hon flyttar till ett annat land.

funderar faktiskt på att åka ner till henne och hälsa på. pratar med henne på msn nu och när hon sa att hon hade tänkt på mig igår innan hon somna kom tårarna.

det är inte dyrt att åka till berlin, åtta hundra tur och retur. sen bor jag gratis där nere, så det är egentligen bara resan och fick pengar som kostar.

Kommentarer
Postat av: mickan

do it do it do it! berlin är en jättetrevlig stad. var och hälsade på min bror två gånger när han bodde där. skulle inte tveka på att åka dit igen! gört!

2007-05-17 @ 11:23:35
Postat av: tessie

Absolut! Jag håller med (inte för att jag har varit där men haha) Jag tycker absolut att du ska åka om du vill, som du säger det är inte så farligt dyrt att åka dit och eftersom du får gratis boende o allt så är det ju ett jättebra tillfälle :D

2007-05-17 @ 11:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0