woooho

jag lyckades, nu är det lite tjusigare här. provat mig fram länge nu men nu fatade jag och lyckades i alla fall att få det lite finare.

jobbat idag och jag har så himla kul på jobbet, herre gud!! jag trivs så himla bra och jag garvar verkligen igenom dagarna på jobbet. idag tjatade jag ihjäl dom om mina vuxenpoäng :) jag gjorde frukostkorv, kokt potatis och pepparrotssås. vart så himla gott och jag skrapa ihop några vuxenpoäng till. men så vuxen har jag inte blivit så att jag dricker kaffe inte. HAHA.
ska jobba imorgon också, kommer säkerlogen bli minst lika kul. nästa vecka ska jag jobba torsdag, fredag, lördag och söndag. kan inte bli bättre :) snart är det sommar cokså och då kommer jag jobba fem till sex dagar i veckan. kommer bli en rolig sommar fast jag ska jobba hela sommaren.

jag vill gå på pirates ikväll/inatt, men som vanligt är josefin ute för sent och biljetterna är självfallet sluuuut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0