tråk onsdag

motivationen är borta med vinden. vill ha tillbaka den, behöver den verkligen nu!! men vinden vänder inte så jag får helt enekelt förlita mig på turen och mitt minne.

livet då?! jaa paniken kommer krypande, vet inte vad jag vill med mitt liv. jag vill plugga men jag vet inte vad jag vill plugga. då är det fan inte lätt här i livet! tror att jag at två alternativ om vad jag vill plugga men det kan ändras fort.

ska jobba ikväll, hatar att jobba kväll, inte min grej alls. jag är en morgonmänniska. är tvärtrött redan kl åtta om kvällarna. då går det ju inte att jobba kväll inte men vad gör man inte för att få lite klirr i kassan?! jobbar kväll imorgon med sen är jag ledig, fredag, lördag och söndag. ska bli skönt med en hel ledig helg tillsammans med björn. ska snart ner och möta honom på stan innan jag måste cykla till torshälla i det här totala skit vädret.

känns som mitt liv är ganska värdelöst för tillfället, eller jaa i alla fall på vissa plan. vet inte om det är november deppen som verkligen bitit sig fast eller vad det är. vet i alla fall att jag är kärare än vanligt och att jag stormtrivs med lägenheten och min sambo :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0