tvättdag

tvättdag idag igeeeen.. känns som att det enda jag gör är att tvätta, städa, plocka iordning och jobba. är det de livet går ut på när man flyttat hemifrån?! för i såna fall så ska jag nog skaffa mig en hemmafru som kan göra allt det där åt mig. det tar både upp en massa tid och så är det hur tråkigt som helst.

jobbar ikväll och imorogn kväll. sen på onsdag när det ska bli fint väder så är jag ledig och då ska jag bara vara så där väldigt ledig. inte göra så mycket överhuvudtaget. kanske laga någon rolig maträtt på kvällen. men något mer ska jag inte göra. vila, lyssna på musik och bara njuta av ledigeheten.

som sagt, tvättdag idag, ska kila neråt till tvättstugan och sätta på de två första och förhoppningsvis enda maskinerna för dagen.


maia hirasawa - gothenburg



jag älskar dig
♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0