lost and found

hittar inte min mobil!!! satte alarm kl 9.00 och sen dess har den ringt och snoozat om eftersom jag inte hittat den, hittade den precis, en halvtimme efter den börja låta så förskräckligt. nu stängde jag av alarmet efter fem snoozningar. snacka om att vara rejält trött eller bara vara lite förvirrad så att man inte hittar mobilen.

vaknade strax efter åtta idag, kunde inte somna om på grund av att det var någon som tyckte att smedjegatans buskar var alldeles för lurviga och höga så det behövdes klippas kl åtta på morgonen. kunde i och för sig stänga fönstret men då vaknar man oftast av att luften tar slut och vintertäcket har hållt sin värme lite för bra. valde att gå och lägga mig i soffan med täcket och kolla lite på OS. det är simhopp nu, ganska kul att titta på faktiskt. kina är duktiga, tror dom tar guld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0