mitt i ett avsnitt av O.C.

härom kvällen så var vi på stipendiumutdelning på strandgatan. när vi kommer in på gården känns det på en gång som om jag och björn skulle vara med i the O.C. Deras alla mottagningar och fin fester dom har, en sådan var vi på, mitt i eskilstuna. underbar mat, (catering förståss) människor man aldrig sett förut men som bor i samma stad som en själv och en super artist för att locka de där som tvekar att överhuvudtaget komma.

ja så här ligger det till, i vintras så fick björn ett stipendium han sökt och i onsdags var det äntligen dags för diplomutdelningen. catering från kaffe|kaka, mingel med glashållare på tallriken, en underbart fin innergård precis vid eskilstuna ån, mycket folk, en scen, en värd och en kändis. kändisen som lockade kanske någon extra var wille crafoord. björn och jag försökte komma på kvällen innan vad han var känd för och då kom vi på just d, det var hans grupp på nittiotalet som gjorde några hit. hela kvällen var i alla fall jätte trevlig och wille var bättre än både jag och björn trodde. ser nästan ut lite som lars winnerbäck :)
 
är dom inte lite lika?! :)

idag är det tandläkarn, frisören, växla pengar, inhandla ett par till shorts sen vidare till jobbet. mycket att göra på så kort tid, börjar om fyra timmar. undra om jag kommer hinna överhuvudtaget. mellan allt det där så ska jag hinna plocka ur tvätten ur tvättmaskinen och hänga den samt vika den tvätt som redan hänger på torkställningen. bara att sätta igång på en gång.

Kommentarer
Postat av: Sanna

OC är underbart bra.

2008-08-22 @ 08:40:29
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: linda

det är ju vi som jobbar ikväll yeah =)

2008-08-22 @ 10:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0