dagens glass status

glass status: calippo refresh
köpte den på ica slagsta på eftermiddagen tillsammans med björn men eftersom han hade bråttom vidare till jobbet så cyklade jag till ett tomt radhus i slagsta och åt den tillsammans med oprah.
köpte ytterligare en calippo refresh ikväll med rebecca när vi tog vår vanliga sväng på hemköpa also called as vivo. jag la in den i fryser på jobbet och skulle äta den senare ikväll men en "skada" i ryggen och det förbannade bettet på benet som blivit sämre så är jag inte lika sugen på glassen som jag var vid köpandets stund.

efter mycket om och men så fick vi till det anna och jag ;) jag ska jobba åt henne imorgon bitti och hela dagen och hon ska jobba imorgon kväll åt mig. eftersom jag halvt drog min rygg ur led idag hos en lite större tant med lift så känns det redan nu som att jag inte kommer klara av att jobba imorgon kväll då variationen inte är större än en tändsticksask. då kommer jag förmodligen bara få ännu ondare. bättre är det på dagarna då variationen är större och jag kan med hjälp av mina snälla arbetskollegor välja de lite lättare pensionärerna.

Kommentarer
Postat av: andersson

visst är den god den dära calippo.. det blir nästan fööör mycket glass i denna värmen.. DOM HAR BÖRJAT SÄLJA BEN&JERRYS PÅ ICA STENBY.. :D alla pratar om den men jag har aldrig smakat.. köpte en idag.. tyckte dock inte att just den smaken va värd 49:- hiiiiskeligt dyrt.. men men.. ska packa klart inför falkenberg nu.. sen blir det till o sova.. höres. puss

2008-07-30 @ 23:25:16
URL: http://ajaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0