väder, vind och huggormsbett?!

förstår inte att jag gör det frivilligt!!! går upp klockan åtta för att börja tvätta och städa i denna värme. kommer inte ihåg senast jag tvättade så det är ju på tiden men att man orkar, jag gör inte det!! kommer gå runt till pensionärerna som en zombie ikväll. skulle va skönt o va av med dom här två kvällarna nu så jag får åka på min minisemester med björn.

by the way har jag fått världens bett på benet. vet inte var det kommer ifrån men ont så in i helevte gör det. la om med alisolsprit omslag igår kväll innan jag gick och la mig och hoppades på en förbättring till idag men ack vad fel jag hade. lika ont, lika stort lika rött och lika svullet. aj så in i bomben!!

ska det bli lika varmt idag?! hoppas inte det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0