kamerasladd sökes

kamerasladden är verkligen jätte borta nu. jag har pratat med björn om det men han har ingen aning om vart den är och säger att han inte rört den. men vart är den då? om det var jag som lagt undan den så skulle jag väl komma ihåg vart jag lagt den, eller skulle jag inte de?! hittade i och för sig en annan sladd som varit borta ett tag men vad hjälper det?! ingenting.

deligeringsprov på sårvård idag, är nog inte så förberedd som man kanske ska vara. får hoppas att det går bra i alla fall. får skjuss till jobbet idag av freddan som fick körkort igår så då hinner jag plugga lite extra. sen är det den eviga frågan, vad ska jag ha med mig för mat till jobbet idag?

söte kamerasladd kom fram!! :(


Kommentarer
Postat av: lindaaaa

hehe vi får köra en repris snart ;) det finns bra många fler bilder. ska jag skicka dem ¨på msn? puss

2008-06-13 @ 09:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0