periodare

jaa, jag måste nog erkänna att jag är en riktig periodare med det här att skriva blogg. i början var jag jtte på och ville skriva jätte mycke sen hae jag några svackor sen fösökte jag ta tag i det efter nyår men det hände ju inte så mycket.

men nu får det va, skriver när jag känner för det och om det ingen som läser det så får det också va, skriver väl egtnligen mest för mig själv. så jag får skriva av mig lite grann. skriva av mig mina tankar och känslor.

ska snart åka till jobbet, det är med att bara joba kväll är ingen höjdare men vadå.. ibland får man offra sig för laget. hellre jobbar jag 75% med en ganska okej månadslön än att jobba på timmar och hela tiden vara osäker på hur mycket man egetnligen ska få ut varje månad.

på fredag ska jag i alla fall på hockey med helaste familjen. leksand mot växjö i lilla smé hallen. kan bli riktigt skoj. lär va knöka fullt i den lilla hallen. det är meningn att alla ska stå men det tror jag inte alla gör. tror nog att alla ståplatser kommer bli sittplatser för allihopa. får se hur det slutar :)

har bytt till mig så smidigt så att nästa vecka jobbar jag baraen dag. tisag kväll och inget mer :) fem dagras ledig över påsk är inte dåligt. joba annandagpåsk men det gör mig inget. då är jag uppvilad och pigg igen.

broren fyller år idag, 18 år :) GRATTIS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0