bio, jobb, film, mat med förrätt, LW och promenad

jobbar idag. igår kväll hade jag inget minne av att jag skulle jobba idag så jag svarade ett glatt nej när jag fick frågan om jag skulle jobba idag eller inte. vet inte om det var sportlovskänslorna som satte spratt på mig eller hur det var.

var på bio med jessi och malin igår kväll. underbar film, vi tre satt och grät som vanligt. vi går alltid på gråt-filmer. "i taket lyser stjärnorna" hette den och den var verkligen helt underbar fast att vi grät. man fick sig en tankeställare och vi insåg att vi har det ganska bra som vi har det. bestämde oss för att inte se en gråt-film nästa gång men vi känner varandra väldigt bra så det slutar nog med en gråtfilm i alla fall. fortsatte film kvällen när jag kom hem, "patrik 1,5" var också en väldigt bra film. skratt och gråt i samma film.

ska läman begravningskläderna till björn innan jag börjar jobba. matlådan är redan fixad och det dagliga samtalet med jessi är också avklarat. fick lov att avbryta samtalet efter ca en och en halv timme på grund av dåligt batteri i telefonen. det ska inhandlas en ny telelfon idag. har bara en för att den andra strejkar och vägrar fungera.

andersson var här igår. lagade och åt god mat med förrätt, kolla på LW och gick en promenad. fin fint väder ute igår, solen sken och det var lagom kallt. perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0