"i februari var det bottenfryst i mälaren"

vilken blogglust jag har. eller är det bara det att jag behöver skriva av mig oftare nu än förr? kan vara så men jag kan också ha fel. vet inte vad som pågår i huvudet nu för tiden. gillar att skriva helt plötsligt. journalisthögskolan nästa?

gått in i en winnerbäck period och gått ur den flertal gånger. oj vad många gånger, vågar inte räkna, kan inte räkna. nu har jag nog gått in i en till. älskade, älskade lasse♥ just nu är de live låtarna som går om och om igen. vart påmind ännu mer om alla konserter när A skulle åka hem till sparreholm imorse. fick en flashback alá lars winnerbäck konserter, speciellt den i linköping 2005. visst har vi varsin live-inspelning på den konserten? oj den måste jag hitta i såna fall.

"nånting och tro på nåt som tog mig upp en bit över noll
och hon mötte mig med sitt leende
hon sa, "ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll"   ♥


Kommentarer
Postat av: A

visst har vi det.. vi spelade ju iaf in konserten på KASETT när den spelades på radio :P kommer du ihåg? hahah.. ska leta fram lite LW-bilder nu.. PUSS

2009-02-15 @ 19:27:37
URL: http://ajaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0