lång helg som har varit alldeles för kort

helgerna går alldeles för fort! nu är en till helg snart slut. imorgon kallar jobbet återigen. men helgen har varit bra. tuna park, goda middagar, trevligt sällskap. dock gick hela fredags kvällen åt skogen då migränen gjorde sig påmind. däckade klockan åtta en fredag kväll. kul?! not! skulle bli en speciell kväll men den vart intensiv och kort för min del. sov dåligt på natten men migränen var borta när jag vaknade till tretton timmar senare.

melodifestivalen, deltävling tre i leksand: emd:s låt var riktigt bra. tycker den va bäst av de åtta bidragen. molly var duktig, så jag tycker att det var rätt bidrag som gick vidare till globen. dock tyckte jag att sofia som sjöng på grekiska skulle kommit lite längre upp i placerings listan. låten var svängig. jag skulle vilja varit där!

ska fortsätta städa innan kosan styr mot katrineholm för "trippelkalas".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0