söndag morgon med massor av snö

söndag morgon! varit vaken sen åtta och vad mycket snö jag vaknade till. snöar som sjutton men tyvärr är det nog plusgrader så vi får se hur länge den vackra snön ligger kvar.

min stationära dator är snart återhämtad, snart pigg och kry igen. ska bara installera några program till så är den som vanlig igen. så han/hon (tror dock att han är en han) får snart komma hem igen efter ett besök på viruskliniken i slagsta.

idag är det en manikyr och pedikyr dag, eller ja det tar ju inte en hel dag och fixa naglarna. jag ska måla naglarna och piffa till det lite fint. kan ju i alla fall ha nagellack på händerna i tre dagar sen måste det bort innan jag börjar jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0