tycker jag rosa börjar bli fint?!

blir ett kort inlägg. tror jag. eller inte.

har vart på tuna park med freddan och pernilla. handlade lite grann men ångrar byxköpet och lappen är redan klippt. får ändra dom till annat tillfälle. blir ett par jobbbyxor. perfekt. ska prova om det går eller ej idag. sen kommer domen vad det blir för byxor. vik åkte i alla fall vidare till maxi sen, freddan jag och pernilla ska bjuda de övriga på tacos och efterrätt som består av päronhalvor med aftereight. (efteråtta)

lasse lindh var bäst om jag ska lägga mig i alla melodifestival diskussioner. men när han åkte ut tyckte jag amy diamond kunde gå vidare till finalen men så vart det inte heller. stör mig så otroligt på petra mede. bättre och bara lyssna på bidragen på radio. i alla fall ta bort ("mjuta") ljudet på tv och bara se bilden och lyssna på radion. man slipper medes babbel om allt och ingenting. frågar ni mig så suger hon ärligt talat. usch.

nu ska jag kila iväg och vara duktig och hurtig. friskis kallar. min limegröna ipod, min nyinköpta ROSA vattenflaska, medlemskort, snygg-turkosa-tränings-skorna och det glada genomskillniga humöret. sen är de klippt och skuret för något bra. yes, nu bär det iväg. ajöss, nu drar jag till sjöss!!

Kommentarer
Postat av: andersson

är det en rosa vattenflaska från stadium, en soc? en sån har jag iaf :P

2009-02-15 @ 19:26:05
URL: http://ajaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0