flygande regn

detta konstiga regn var inte på min beställning igår kväll. jag vill ha riktigt spöregn och kyla. stod och strök lite saker nyss. det rann praktiskt taget om mig. luften är fuktig och äcklig. ge mig kyla!

har döpt denna dag till städdag 2.0, alltså en städdag jag absolut inte har lust med men måste det måste göras i alla fall. har ingen lust och försöker undvika det in i det längsta. snart kommer allt dock komma ikapp mig. tvätten i maskinen är snart klar och då måste det finnas plats på tvättställningen som för närvarande är proppfull. bara att sätta igång att vika och lägga in i garderoberna.

Kommentarer
Postat av: Tessa - gravid.

Svar: Ja, jag har hört folk säga att det ska vara så himla komplicerat att baka biskvier, "vaddå?" tänker jag då, det är ju busenkelt! Gott blir det också ;) Lycka till om du nu tänker testa att baka sådana! Kramar!

2010-07-29 @ 18:52:47
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0