blixt från klar en klar himmel

vet inte var jag får all energi ifrån. de kommer och går fort men nu när jag fått lite energi från någon vänlig själ så då ska jag ta vara på den och baka lite. vart så sugen på banankaka och kladdkaka. så jag ska göra en variant av båda två. en banankaka och några kladdkakemuffins :) tyvärr kommer jag få sota för min bakning ikväll. mina fötter som jag lyckligtvis inte ser uppefrån kommer vara som två stockar. svullna fötter har blivit vardagsmat. förhoppningsvis så blir banankakan och kladdkakemuffinsarna så bra att det är värt de ikväll.


 
som sagt så såg jag idol igår. jag grät. underbara låt ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: shabbi

ohh bannankaka=) älskar det..

2010-09-09 @ 21:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0