jag hoppas på att drömmar slår in

gick in på mac beth gratis igår på grund av att jag bor i samma hus. åt god mat, fick jordens magkramp så att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. lyssnade på ett jazz/blues band från los angeles. gick hem och drömde om kent hela natten. vill att det ska va så som jag drömde, att jag är bästis med alla i kent, att de kommer hem till mig och spelar igenom alla låtar på den nya skivan innan den släpps. oh vill det så gärna!!! längtar till i höst, då släpps deras nya skiva och det kanske kommer till mitt vardagsrum och spelar igenom alla låtar. man kan alltid drömma och hoppas :)

Kommentarer
Postat av: mickan

hej jossan! såg trummisen i kent på stan i helgen och tänkte på att du nog hade velat vara där :D

2007-04-23 @ 15:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0