SEMESTER!!!!!

image91


upp, upp och iväg!!!!



då var det klart, på söndag morgon flyr vi landet och åker enda ner till alanya, turkiet :) bor på ett all inclusive lägenhetshotell med pool. kunde aldrig trott att det skulle bli så häääääär bra som det slutligen blev. gudars vad härligt det ska bli, längtar så himla mycket, tre dagar kvar och två av dagarna ska jag jobba så det kommer nog gå relativt fort i alla fall.

ska hämta min resväska och mitt pass imorogn hemma hos mamma och pappa. men ska redan ikväll kolla igenom garderoben och kolla vad jag egentligen har där inne, kolla om jag mot all förmodan kanske saknar något. man vet aldrig, är ledig på fredag så då måste jag packa och inhandla det som saknas.



www.resedagboken.se
alias: josefin_



josefin, en lycklig människa :)

Kommentarer
Postat av: mickan

wow vad kul att ni kom iväg!!! ha så skoj! ses när du kommer hem så du får tell me all about it!

2007-06-28 @ 08:20:39
Postat av: jobbarpolers

näähä hörru. dags att uppdatera här va ? vill ju veta hur du hade det i utlandet =P

2007-07-10 @ 21:27:41
URL: http://liiindaas.blogg.se/
Postat av: mickan

jossan!!! var har du tagit vägen??!?!? :)

2007-07-15 @ 10:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0