besviken

image129



vart besviken på kent omslag till den nya skivan, "tillbaka till samtiden". hoppades att det INTE skulle va omslaget till skivan när jag gick in på kents hemsida och såg den konstiga bilden. sen gick jag vidare och fick det bekräftat. det var omslaget och på forumet så tycks folk tycka om det. jag kanske lär mig med tiden men så här första blicken på det tycker jag inte alls om det!!


17 september
den nya singelsn släpps. "ingenting"

17 oktober
skivan släpps "tillbaka till samtiden"


        


 

♥ ♥ ♥




 


Kommentarer
Postat av: tessis

:O:O are they serious? vad är det med dom och tjejer på omslaget?
Singeln ser ju fin ut, varför inte ha den andra löv-bilden som albumbild? Besvikna är vi jossis, besvikna!

2007-09-10 @ 19:11:40
Postat av: Helena

Men det är ju en alldeles underbar bild! Jag blev storförtjust med en gång! Jag är såld.

2007-09-15 @ 14:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0