vrede

att två personer kan påverka den tredje personen så mycket är skrämmande. fast besluten vad som ska göras sen några samtal bort så är allt förändrat. jag vill inte bli en sådan person!

jobba sista dagen innan jag får helg ledigt. ska bli skönt men mina planer måste ändras, måste tänka om helt. hoppas vädret tillåter höstpromenader. det var så fint väder häromdagen sen igår kom det ett baklag och det vart e sån där tråkig och grå höstdag. jag tänker bara negativa tankar om hösten men det kan faktiskt också vara fina dagar.
 
jag ska skaffa mig en redigt jobb, ett fast jobb så ingen kan klaga att framtiden är så osäker osv. jag ska klara det själv utan någons hjälp. är så trött på att "ni" alltid ska lägga er i vad vi än bestämmer. vi har ett liv och en familj och ni är inte inblandade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0