migrän vs. healing

klarade första natten. det gick bra men det är inte alls som vanligt. tycker om när allt är som vanligt, då mår jag bäst.

har fått healing idag. hade migrän och det vart hundra gånger bättre, kände mig mycket lungnare och trycket i huvudet och över vänster öga försvann. läskigt när hon som utförde healing på mig sa precis som jag känner fast försöker att dölja både för omvärlden och för mig själv. nåt som jag känner men aldrig pratar om. när hon då säger allt jag känner och hur jag är som person så tror man faktiskt bara mer och mer på det där.

imorgon är det partaj, tjerjerna kommer över på middagsbjudning, alkoholintagsdrickande (är det ens ett ord?!) och utgång. ska bli riktigt kul och träffa allihopa. försöka att inte stressa på dagen, men det ska hinnas med ganska mycket på dagen, bära upp boren, duka, tvätta nån maskin tvätt, välja outfit, damsuga, moppa, plocka iordning, duscha och ja listan tar faktiskt aldrig slut. men om jag stressar så kommer förmodligen migränen och imorgon har jag inte tillgång till någon healing. no stress med klassisk musik imorgon!


Kommentarer
Postat av: linda

hellre lite skit i hörnen än att du får migrän josefin! ses ikväll ska bli kul puss

2008-09-05 @ 15:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0