frisören-sören

tisdag. ledig. morgonpromenaden avklarad. lämnade in bilen imorse på verkstan se gick jag en omväg hem. det fick bli min morognpromenad på 4117 steg. blir en lunch promenad och en kvällspromenad också.

gårdagens kvällspromenad vart lite tokig. eller ja, det slutade jätte bra. gick förbi grappa där prev satt, gick förbi stadsparken där frida och gängen satt, råkade slinka in på rixvideo och sola sen vidare mot hemköp där köpte lite frukt. apelsin och ananas. btw, apelsin-tiderna är över. slut, fenito! finns bara äckelapelsiner kvar. man tror att "den här kanske är bra" men inte då. tvi, tvi, tvi.

klippa mig kl elva. ska försöka duscha innan men jag vet inte om jag vågar. fastighetsskötaren ska komma o byta nått i köket och nån ventil grej i badrummet och tänk om jag står i duschen när de kliver in. mardröms-senarie! får se hur min plan artar sig, nåt måste jag i alla fall komma på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0