cerat-attack

dag nummer två i ordningen. ledig imorgon också. för en gång skull så jobar björn och jag helg båda två, händer allt för sällan. känns som alltid någon av oss är ledig när den andra jobbar. men inte denna helg.

träffade shabbi och santos idag. santos present denna gång vart en riktigt tuff "gubb-keps" från hm. passade perfekt och han vart jätte snygg.

svider om mian läppar, för lite cerat och för mycket kyla. den kombinationen tycker jag aldrig om. förstår inte att det kan göra så ont som det gör. för det gör det verkligen. ikväll blir nog ceratet min bästa vän. nu ska jag värma min kvällsmat.

Kommentarer
Postat av: Eva

Hmm...på tal om cerat så var jag o surfade runt på youtube lite o vad hittar jag där om inte någon som sjunger om sitt bortappade cerat...passande värre eftersom att mitt också har sprungit iväg :P Så sjuk humor är guld och här är årets sämsta låt ;)

Zg" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=5qYY06KDZg

Lyssna om du har tråkigt en dag :P

kram

2009-03-06 @ 10:52:46
URL: http://foreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0