är du med på höst-playlistan?

sitter och lyssnar på min höst-playlist på spotify. har i nuläget bara två låtar i den, men den ska uökas under hösten. bara de där riktigt bra låtarna som får komma in i den kungliga listan. så är det med de!

jo, vaccinationen. vart ju sjuk av den, pricka in alla biverkningarna som stod i den lilla foldern jag fick med mig hem. allihopa biverkningarna som stod under kategorin "mycket vanliga biverkningar". är lite bättre nu men fortfarande öm i armen. lär jag vara några dagar till men det får man väl tåla antar jag.

shoppa idag, jobba imorgon och festa imorgon kväll :)

Kommentarer
Postat av: shabbi

love shopping.. att du pallar jobba ?. känner du dig inte förkyld av sprutan? jag prickade också in vanliga biverkningar men sen så plockades det eländen från dem andra spalterna med..

hitta du någe bra på stan?

2009-11-06 @ 15:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0