harri mänty

såg precis harri mänty glida in på pressbyrån här uppe vid tågstation och köpa en aftonbladet. jag sken upp som en sol och försökte att inte glo alldeles för mycket. gick i och för sig inte att undvika så där står josefin och glor som en apa medan söta harri i lugnan ro köper sig en tidning och en dosa snus.

jag log hela vägen hem från pressbyrån. det roligaste var att jag precis innan jag vände kursen mot pressbyrån satt på min ipod med kent på högsta volym sen glider harri snyggt förbi där inne. roligaste händelsen på länge! :)

"betyder ett mirakel inget alls?"

:)
josefin är glad, hon ska gå och sätta sig på den soliga ballen (ballkongen) och äta frukt och läsa de tidningar hon till slut valde inne på pressbyrån.



adjö :) woooho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0