ordnar sig allt med tiden?

gått lite mer än två veckor sen vi flyttade in nu. jag tycker fortfarande att det är jobbigt, konstigt och allt det där men det börjar faktiskt att bli bättre. okej, jag kan fortfarande får mina stunder då det enda jag vill är att åka hem till mamma och pappa och hoppas på allt ska bli som det alltid vart innan allting hände. men som sagt det börjar bli bättre nu. det värsta är när familjen har vart här och sen ska dom åka hem och jag ska stanna kvar. varför får inte jag följa med? känns jätte konstigt. men det bli bättre och bättre. skönt det annars skulle det varit väldigt jobbigt. pratat med johanna på jobbet om det här och hon sa att hon hade det lika jobbigt när hon flyttade hemmifrån. seperationsångest är det. det tog två månader för henne att verligen känna sig hemma i lägenheten. så jag ska ge det en ärlig chans. har gått lite mer än två veckor nu och det börtjar redan kännas en aning bättre så jag hoppas att det bara blir bättre och bättre nu.

Kommentarer
Postat av: mickan

ujuj jossan. jobbigt att du längtar hem så mycket. fast i och för sig är ju Slagge ett sånt fint ställe :) men jag tror också snart det blir bättre. tänk bara på alla saker du kan göra nu som du inte kunde göra hemma. snart kommer du att älska tystnaden :D

2007-04-16 @ 12:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0