varför får inte jag någon post?

varför?

trodde det kunde bli lite mer post och roliga brev såhär när man flyttat hemmifrån men tydligen vart det inte så. det kom tre brev idag. alla tre var till björn, inte ens ett litet brev fick jag. när jag bodde hemma var det bara mamma och pappa som fick post. när jag någon gång var hundrade år fick något intressant var jag överlycklig. är det medningen att det ska vara så nu också? kommer jag aldrig få bli en sån där person som får mycke post?

well får se imorgon om min tur med posten har vänt. det får vi verkligen hoppas för jag tycker om att få post. men måste bara avslöja en hemlighet, jag blir skit rädd när brevbäraren postar in breven i luckan på dörren. det låter ju som att det är någon som gör inbrott, blir precis lika livrädd varje gång posten trillar in genom dörren.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Gåsen, va glad för att du inte får så mkt post..mest räkningar ändå!

2007-04-19 @ 22:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0