alanya, turkiet!!



image109




vi två
trötta? HAHA :)


havet
det varma, turkosa, underbara havet


havet
detur stranden


hibiscus
min älklingsblomma, hibiscus. det växte hubiscus träd i turkiet,
här hemma har vi det på små sketna plantor.


beach
kleopatra stranden


jeepen
jeepen och björn :)

alanya
utsikten över alanya


fint
solnedgången


solnedgång
två fina flugor i en smäll, björn och solnedgången


safari gänget
hela safari gänget. cassi, marie, mattis, jag och norrköping :)
(björn bakom kameran)


galningen
galna jeep safari chauffören



hotellet
vår gata ner mot stranden.


utsikten
utsikten från vår ballkong


poolen
poolen precis nedanför ballkongen


alla drinkarna
"buy one get one for free"
jaa men om man köper två så kan man väl bara få betal för ena då?! nej då får man dubbelt så mycket av allt.
två piña colada och två blue hawaii
gott? njaa, det var sista kvällen så det var ju hur mysigt som helst men med den turkiska spriten och deras blandningar är inte det godaste jag smakat men va sjutton fina var dom


kocken o jag
våra extremt duktiga kockar och servitörer.
några av björns och mina bästa kompisar nere i turkiet :)


Kommentarer
Postat av: tessis

grejt! jag har väntat på den här uppdateringen ;):D

2007-08-03 @ 12:38:52
Postat av: mickis

Vilka roliga och fina bilder!!! Drinkarna ser ju inte lite goda ut men de kanske var lite starka? Rolig bild på dig och kockarna! Detta får mig veeerkligen att längta utomlands!!! Puss och kram

2007-08-04 @ 11:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0