en ledig onsdag

ska ta tag i mitt blogg skrivande nu. ska i alla fall försöka :)

i måndags var jag i dalarna med mormor, morfar, freddan och mamma. vi åkte runt och hälsa på mormor och morfars goda vänner. åt jätte god mat i näset, bada på långgrunden vid sannesudden. det var lite trångt i bilen men det var väldigt lyckat. roligt för mormor och morfar att träffa alla igen.

jobbade igår. var så där sjukligt trött. trodde jag bara skulle jobba till halv två, sen när jag kommer till jobbet får jag en liten chock och ser att jag inte slutar förän vid halv fem. hade planerat att ta en promenad från jobbet till slagsta sen lägga mig på gräsmattan i solen. ack så fel allt blev. jag jobbade och slet istället till fyra tiden sen fick jag åka hem.

åkte hem och lagade mat, sprang ner till ica och köpte frimärken, gjorde klart och skickade iväg min hemlis på posten sen tog jag och björn en lång promenad till slagsta fram och tillbaka. vart ganska mör i benen där på slutet, kom hem vid halv elva och somnade innan jag hann lägga mig i sängen.

idag har/hade jag sovmorgon, men till vilken nytta?! vaknade i alla fall kl åtta och kunde verkligen inte somna om. hade planerat att ha världens längsta sovmorgon och dessutom längtat rejält efter den, men neej nej det gick inte alls som jag hade tänkt mig.


håll utkik i era brevlådar, ni vet aldrig när det möjligvis dimper ner ett brev :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0