MIN FÖDELSEDAG!!!

image125



idag är det den stora dagen. jag fyller tjugo år :) fick en urtjusig cykel av mamma, pappa, david och fredrik idag. var jätte glad. den är grön med blommor och den bästa pick-nick cykelkorgen. ska lägga upp kort på den när jag lagt in korten på datorn.

image123



fick en super duper cool longboard av björn imorse. testade den nyss i vardagsrummet och jäklar vad de kommer gå på gatorna :) ska lära mig och åka longboard bäst i hela världen. kan jag åka snoboard så borde det inte vara alltför svårt.

image124


jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går. du är mitt allt och du betyder så enormt mycket för mig. det är dig jag vill leva med resten utav mitt liv med, jag är helt galet kär i dig. du är min stora kärlek här i livet.


image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0