big, big news

jag fick ett jobb igår, är fortfarande chackad. hur ofta händer det att en chef från en avdelning man vart tim vikare på ringer och frågar om man vill ha ett vik på åtta veckor som sedan kan bli mer?!  händer nog bara en gång i livet.

när hon hade pressenterat sig så försökte jag komma på vem det var och medans jag gjorde de berättade hon om jobbet och så. sen fårgade hon bara om jag var intresserad och jag svarade ja! nu i efterhand har jag inte den blekaste om vad hon sa okej i stora drag vet jag vad hon sa men absolut inte något specefikt. jag vet det viktigaste i alla fall. inskolningsdagar idag och imorgon sen börjar mitt schema redan på måndag.

hoppas på att jag får mit schema idag och jag hoppas innerligt att det inte är så många a-turer efter en c-tur. sluta halv tio sedan hem och försöka att varva ner (som man aldrig lyckas med) sen upp igen och börja kvart i sju igen. sist jag jobbade så fick jag sitta i massage stolen de har på jobbet innan jag skulle gå hem och då vart man faktiskt mer avslappnad. somna som en stock när jag kom hem. ska kanske prova det ikväll också om den inte är upptagen vill säga. om den är de får jag kräva en massage när jag kommer hem istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0