newcomer

då försöker vi igen. skrev ett inlägg men det försvann, förstår mig inte riktigt på det här ännu. men det kan det bli en ändring på faktiskt. (om jag ska vara ärlig har jag försökt att få upp de här inlägget ett bra tag nu utan att lyckades så där bra som jag vill att det ska bli)

ja som sagt va, jag är ny här. kanske man redan förstått, ska skriva ner alla min tankar och funderingar. vad som händer i mitt liv och vad jag har för planer för dagen, imorgon och för framtiden.

helgen, fredag lugn middag hemma hos pojkvännens föräldrar. sen såg vi på let's dance, första och sista avsnittet jag kommer titta på. tycker inte ritkigt om sådana där underhållningsprogram eller vad man ska kalla det. tycker om så ska det låta, men det är det lite mer klass på.

lördagen gick ut på att övertala jessica att följa med på krogen, lyckades exemplariskt. hon följde med och det var ingen av oss som var missnöjd med kvällen dagen efter. alldeles för länge sedan någon av oss var ute och shakade. ännu roligare var det när jonna och sia också följde med.

söndag var en äkta söndag, slapp och lugn. precis så som en söndag ska vara när man varit ute dagen innan. var faktiskt inte så bakis bara så där alldeles lagom seg. men nu är det en ny dag och ny vecka.

jessica och josefin
jessica och josefin förfestar på söder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0