ensam på torshällas gator

har ingen som helst lust att jobba ikväll. vill inte jobba själv, cykla runt till alla pensinärer i torshälla helt ensam är ingen dunder hit för min del. gillar det inte alls, tur att jag inte jobbar allt för många kvällar i sommar i alla fall. tror det är fem styckna eller nåt liknande.
jag älskar ju jobbet, men då jobbar jag helst dagar då man är några fler. man har någon att fårga om det skulle hända något och framför allt man har någon att prata lite skit med.


hoppas jag överlever kvällen!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: linda

om det blir allt för krisigt kan du ju alltid slå en pling till mig om du behöver nån att rådgöra med ^^

2007-06-05 @ 13:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0