lördag

jaaha, då är ännu en arbetsdag avklarad, okej den kansek inte va så lång men ändå, jag har jobbat idag ;) jobbar en kortis dag imorgon med, men sen på måndag smäller det på stort för då ska jag jobba kväll och det blir några fler timmar än vad det vart idag.

det är de jag säger linda, stegen får ta och anställa dig på heltid och trean får anställa mig på heltid sen är vi nöjda och glada :) tänk va bra det skulle vara?!

idag? jaa det är frågan, kanske ska över till björns föräldrar ikväll och äta men inget är bestämt än. får se hur det blir helt enkelt. har ingen som helst aning vad jag ska hitta på tills ikväll, hade ju egentligen en tvätt tid men det ser ut som att jag hoppar den, vem vill vara inne och tvätta en sån här dag då solen skiner som bäst?! inte jag i alla fall, det kan jag göra nån annan dag när det regnar och är tråk väder.

ta bort det här fula nagellacket ska jag i alla fall göra idag, om jag får tillfälle kanske jag ska köpa ett nytt nagellack. ja den som lever får se helt enkelt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0