lördag

känns faktiskt som att det är söndag idag men det är det inte, det är bara lördag och jag slutar snart jobba sen är jag ledig enda till på måndag morgon kl sju. jobbat tre dagar nu, sen imorgon är jag ledig sen börjas det igen. men snart så får jag min efterlängtade semester!!! :) det gick att ordna att jag fick vara ledig hela vecka tjugosju så mer överlycklig än vad jag är nu går nog inte att vara. sitter och kollar på sista minuten resor hela tiden när jag får en stund över för det är de jag och björn ska göra den veckan, vi ska ta oss en välbehövd semester till solen. bara njuta av ledigheten, solen och varandra.

nu när midsommar snart är över så känns det väldigt bra att ha jobbat, det är hela åttiotvå kr och tio öre mer i timmen en sådan här helg. joo jag tackar och bugar!! :)

var hemma hos mamma och pappa och fira midsommar igår. efter jordgubbstårtan på eftermiddagen så vart de sällskaps spel för hela familjen, MONOPOL!!! undra vem som vann egentligen, jaaa vi avslutade spelet innan någon vann så vi får helt enkelt fortsätta en annan dag. himelens kul var det i alla fall, det var hur länge sen som
helst jag spelade monopol. sen åt vi god mat sen vart klockan mycket för en som skulle upp och jobba så det var bara att gå och lägga sig och sussa sött :)

ska fortsätta jobba nu, tjing tjong polkagrisstång :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

där ser man! man kan visst blir rik inom hemvården, om man jobbar alla storhelger vill säga haha

2007-06-23 @ 13:52:53
URL: http://liiindaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0